czwartek, 10 listopada 2016

Idealnie listopadowa literatura i zakupy w antykwariatach

Witajcie kochani! Zgodnie z obietnicą przygotowałam dla Was niewielką listę książek, które warto wg mnie przeczytać późną jesienią, bo ich tematyka jest sentymentalna, nostalgiczna, tragiczna, a czasem tak przerażająca, że strach sam wkradnie się do Waszych łóżek. Zebrałam różne perełki, z różnych kategorii, więc każdy może znaleźć coś dla siebie. No to zaczynamy!






FRANCES BURNETT Tajemniczy Ogród
HOLLY WEBB Powrót do tajemniczego ogrodu
NICOLAS SPARKS jesienna miłość
S. BLAKLEY-CARTWRIGHT Dziewczyna w czerwonej pelerynie
ANNA MOCZULSKA Bajki, które wydarzyły się naprawdę
MARCUS ZUSAK Złodziejka Książek
HAYLE FORMAN Zostań jeśli kochasz
EMILY BRONTE Wichrowe wzgórza
NINA GEORGE Lawendowy pokój
ALINE OHANESIAN Dziedzictwo Orchana
STEPHEN KING Worek kości
SHARON BOLTON Stokrotka w kajdanach
JOY FIELDING Morderstwa nad shadow creek
PAULA HAWKINS Dziewczyna z pociągu
PATRICK SUSKIND Pachnidło
SHARON BOLTON Karuzela Samobójczyń
HARPER LEE Zabić drozda
STEPHEN KING Dolores Clainborn
GRAHAM MASTERTON Wendigo


Zgodnie z obietnicą polecą Wam także wybrane przeze mnie trzy godne uwagi antykwariaty, które sprzedają książki w świetnym stanie. Osobiście udało mi się wyłowić jedną, na której mi akurat zależało i była nowiusieńka! Oceńcie sami:

allegrowe nicki, czyli antykwariaty, które wystawiają się na allegro:

ksiazki_sluzew
szperalnia-pl

oraz antykwariat online, czyli tezeusz.pl (jest to antykwariat dla mnie wymagających czytelników, często jest tam zgromadzona starsza literatura, czyli klasyki literackie).



Łapcie okazje i szperajcie, bo naprawdę warto! No i zapraszam gorąco do lektury powyższych pozycji listopadowych, tych mglistych, smutnych i także morderczych książek idealnych na późne popołudnia. Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz