piątek, 18 listopada 2016

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - w kinach!


Mili moi!

Dziś najpiękniejszy jesienny dzień, gdyż do kin weszła premiera filmu Fantastyczne Zwierzęta. Jest to magiczna opowieść, która ma miejsce 70 lat przed wydarzeniami opisywanymi w pierwszej serii Harry Potter. Fabuła filmu oparta jest na fikcyjnym podręczniku szkolnym, który znany jest z książek o Harrym Potterze. "W 1926 roku główny bohater Newt Scamander, który żyje w tym samym świecie co najsłynniejszy czarodziej świata, ma za zadanie odnaleźć i opisać zwierzęta. Ucieczka kilku z nich powoduje, że zarówno w świecie magii, jak i mugoli może dojść do tragedii".


Nie ma co opisywać, to trzeba zobaczyć.





A dla chciwych czarodziejów i mugoli polecam także przewodnik po filmie i galerię postaci w przepięknym książkowym wydaniu :) Chyba czas zacząć odkładać pieniążki na te cudeńka!


1 komentarz:

  1. Właśnie dzisiaj byłam w kinie (dopiero teraz znalazłam czas) i ależ mi się podobało ;) Wszystkie szczegóły u mnie, bo i recenzja już jest ;) Ciekawa jestem, jakie były Twoje ulubione momenty tego filmu :D
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń