niedziela, 1 stycznia 2017

NOWY ROK - NOWE WYZWANIA

KOCHANI!

Nie będzie to kolejna paplanina, będzie to tylko moja propozycja dla Was, aby zacząć czytać. Kochani, to niezwykle ważne, aby chociaż 12 książek w każdym roku zawitało u Was w domach. Chociaż jedna pozycja na miesiąc. To wcale nie jest wiele, żaden konkretny wysiłek, a efekty będą naprawdę widoczne. Osobiście nie wyobrażam sobie czegokolwiek nie czytać. Albo czytuję FanFiction na różnych internetowych forach, albo jakieś opowiadania, Creepy Pasty. Ale podstawą dla mnie jednak jest książka. Jakakolwiek, ważne, aby była z półki, która mnie interesuje. Nie czytam książek historycznych, mało także romansideł i obyczajowych powieści, bo skoro nie muszę, to nie chcę na siłę po nie sięgać. Przeważają u mnie powieści fantasy, 
sci-fi, kryminały, thrillery i horrory. 

~~To, co trygryski lubią najbardziej~~

I takim słowem wstępu chciałabym Was zaprosić do podjęcia wyzwania czytelniczego. Ja wybrałam wyzwanie, które zaproponowała Olga z Wielkiego Buka (bloga literackiego, którego adres znajdziecie poniżej). Podejmuję wyzwanie związane z kategorią horror, thriller, powieści grozy.

Trzymajcie za mnie kciuki! Będę publikować przeczytane powieści jak zwykle na blogu i na mojej facebookowej stronie. Zaczynajmy zaczytany Nowy Rok, bo grudzień 2016 wypadł bardzo, bardzo blado.



LINK DO BLOGA LITERACKIEGO OLGI - 
WIELKI BUK 


NO TO ZACZYNAMY.
NOWY, LEPSZY, ZACZYTANY, BEZSENNY I PEŁEN KSIĄŻKOWYCH DOŚWIADCZEŃ ROK 2017
#WB2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz