środa, 14 grudnia 2016

Pottermore i jeszcze więcej magii !

Szaleństwo, odkryłam ciekawą stronę dotyczącą nowinek ze świata magii. Pottermore to nie tylko zagadnienia z serii o Harrym Potterze, ale także o Fantastycznych Zwierzętach. Dla każdego coś miłego.

Tylko jest jeden mały problem.. jestem niezadowolona z wyboru domu. Trafiłam do Hufflepuff a tak bardzo stawiałam na Slytherin. Co prawda nie mam charakteru Ślizgonów, więc zgadzało by się.. ale czemu Puchoni? Trzeba będzie to przetrawić :) 

Pottermore oferuje także spersonifikowanie różdżki i wytworzenie własnego patronusa. Całkiem dobrze to wyszło. Sami zobaczcie :)

Różdżki w dłoń, bo dziś jest brzydko i pochmurno, więc nadajmy trochę światła naszemu światu.
LUMOS MAXIMA!

odsyłacze do strony pottermore



1 komentarz:

  1. Przynajmniej patronus się udał :) Zamieniłabym na tego, jakiego mi wylosowała ta strona :D "Więc nadajmy trochę światła naszemu światu. LUMOS MAXIMA! " -> bardzo spodobał mi się ten fragment ;)
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń